Nieuwe beelden, screenshots en meer voor Xenoblade Chronicles 3

  • Nieuws

  • 22 apr 22 om 19:22

  • Robin

  • 6

Nintendo deelt meer screenshots en beelden van Xenoblade Chronicles 3.

Xenoblade Chronicles 3 kreeg afgelopen week een nieuwe releasedatum. Ook vonden fans filmpjes en andere assets (zoals de Main Theme van Xenoblade Chronicles 3) van de Nintendo.jp website. In de afgelopen dagen is er meer info naar voren gekomen zoals korte clips van een battle (we horen een stukje van de battle theme!). Daarnaast zijn er ook een serie aan tweets gedeeld met meer info over het Interlink systeem en de verschillende Ouroboros-vormen.

Tevens deelde Nintendo ook een tweet die aangeeft dat soldaten uit Keves en Agnus hun wapens genaamd, Blades op elk moment kunnen materialiseren. In Xenoblade Chronicles 2 gebruikte de verschillende personages ook Blades, maar hoe het in Xenoblade Chronicles 3 werkt is nog niet helemaal duidelijk.

Als laatste hebben we ook nog een korte scene van een battle tegen een monster in de open wereld van Aionios.

Ook horen we een battle theme van Xenoblade Chronicles 3!

Wat vinden jullie van al deze informatie? Laat het ons weten in de comments!

Like dit bericht:

Over Robin

Sinds de NES is Robin actief in het gamen. Zijn eerste console was dan een SNES die hij van Sinterklaas kreeg en waar hij erg druk was met Lufia II: Rise of the Sinistrals. Nu kan je hem blij maken met o.a Monster Hunter, Fire Emblem en Xenoblade. Ook hoopt hij elke dag stilletjes dat Golden Sun terug komt.

Lees meer over Robin

Recente artikelen

LEVEL-5 stelt VISION 2024-presentatie uit tot ‘zomer 2024’

0

Nieuws LEVEL-5 stelt VISION 2024-presentatie uit tot 'zomer 2024'

19-04-2024

1

Rik

Nintendo deelt Nintendo Switch Sports themalied

1

Nieuws Nintendo deelt Nintendo Switch Sports themalied

22-04-2022

4

Robin

In mei meer info over Monster Hunter Rise: Sunbreak

2

Nieuws In mei meer info over Monster Hunter Rise: Sunbreak

22-04-2022

3

Robin

Discussieer met ons mee! 6

Fl@ppy

22 apr 22 om 20:44

#4649‍

2766 XP | 535 comments

Het ziet er graphisch toch wel erg veel beter uit dan deel 2. Wat ik dan wel jammer vind is dat de 2 monsters die we in de trailer zien, directe kopien zijn uit deel 2. 

Ik krijg dan ook een lichte indruk dat dit deel zich ver voor deel 2 plaats vind. Vooral in de DLC werd benadrukt dat blades de opvolgers zijn van mensen. En met de huidige uitleg van blades in deel 3 en ouroboros zie ik toch wel wat mogelijkheden tot evolutie.

Robin

23 apr 22 om 19:08

#4669‍

3175 XP | 469 comments

De game speelt zich af in een wereld waar de werelden van 1 en 2 samen zijn gekomen. Dus wat jij zegt klopt idd ; )

Rik

23 apr 22 om 20:20

#4671‍

4682 XP | 667 comments

"Ik krijg dan ook een lichte indruk dat dit deel zich ver voor deel 2 plaats vind."

Nee, dat is dus niet het geval: Zoals ook Robin al aangeeft is deel 3 een samenkomst van de werelden uit deel 1 en 2. Xeno3 speelt zich dus per definitie af ná deel 2. 

Het slangenmonster kan ik me niet 1, 2, 3 herinneren uit het tweede deel, maar de Xeno-games staan er inderdaad om bekend hun monsters te recyclen. 

Fl@ppy

24 apr 22 om 12:49

#4675‍

2766 XP | 535 comments

Het slangenmonster zat sowieso in Torna, daar ben ik net mee klaar. De Maingame is ff geleden, dus dat weet ik niet meer.

Dat de 2 werelden samen komen betekend niet dat het perse na het einde van beide delen gebeurt moet zijn. 

Rik

19 jun 22 om 21:57

#5502‍

4682 XP | 667 comments

Vooruit, officieel hoeft het niet te betekenen dat Xeno 3 chronologisch na de eerste twee delen komt. Maar (zonder spoilers) wie de Xenoblade games gespeeld heeft weet dat 'de nieuwe wereld' letterlijk in de endgame van beide vorige Xeno's wordt gecreëerd. Ook weten we dat er personages terugkeren, dus de kans is bijzonder klein dat dit verhaal zich niet afspeelt na de vorige twee games. 

Rik

23 apr 22 om 20:24

#4672‍

4682 XP | 667 comments

Die gameplay ziet er echt stukken gelikter uit dan Xeno2. Niet zo vreemd ook, gezien de reputatie van Monolith Soft én het feit dat Xeno2 ontwikkeld werd als een launch-game voor de Switch. Ze hebben nu veel meer ervaring met het systeem en moesten waarschijnlijk binnen striktere benchmarks blijven voor deel 2 omdat de hardware limieten van de Switch pas laat in het proces definitief duidelijk waren.