Het heeft even geduurd voordat Pocket Rumble van de grond kwam. Oorspronkelijk zou het in maart 2017 verschijnen, maar dat bleek onmogelijk. Blijkbaar gaf de online infrastructuur de nodige problemen, dus een oplossing was nodig. Na vele maanden wachten ziet de fighting game dan toch het levenslicht. Met een NeoGeo Pocket-achtige stijl, een gemakkelijk gevechtssysteem en verscheidene vechters probeert het spel nu hoge ogen te gooien. We besloten een blik op de fighter te werpen en te zien wat het te bieden heeft.
Begrijpbaar in zijn soort
Laat ik meteen maar met de deur in huis vallen: Pocket Rumble brengt een lach op mijn gezicht. Het is een 2D-vechtspel met een mooi streven. De developer, Cardboard Robot Games, wilde een fighter maken die iedereen kan oppakken. Je hoeft geen massa’s aan technieken te leren, waardoor je kunt focussen op de besturing. De speler beweegt rond en krijgt twee knoppen om de verscheidene bewegingen uit te voeren. Daar mag je het mee doen.
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!