Headcannons tweets (vertaald):
Om duidelijkheid te geven over het misverstand van Headcannon’s betrokkenheid in #SonicOrigins. We hebben niet aan Origins zelf gewerkt. Daarnaast hebben we ook geen extra toevoegingen gedaan aan Sonic 1,2 of CD. We kregen een contract om een Retro Engine te bouwen voor Sonic 3 en Knuckles als een apart project voor Sega’s Sonic Origins. Headcannons werk dat gebruikt wordt in #SonicOrigins inclusief S3&K was geïmplementeerd in Origins door Sega’s interne team. Zij hebben ook zelf veranderingen en extra’s toegevoegd. We zijn trots dat ons werk wordt neergezet als deel van Sonic Origins, maar het is puur door Sega ontwikkeld. Om nader toe te lichten, en ernaar gevraagd werd: ja, dit gaat ook over de Missie-mode. Sega’s team heeft zowel de missies, Boss Rush, Mirror Mode enzovoort ontwikkeld. De enige mode die Headcannon gecreëerd heeft is Blue Spheres. Sega heeft deze zelf verder uitgevoerd.
Sonic Mania’s ontwikkelaar, directeur en programeur Christian Whitehead heeft ook getweet (vertaald):
Het lijkt erop dat ik eindelijk duidelijkheid kan geven en kan vertellen dat RSDK(v5U) werkt aan Origins. Ik ben trots op de bijdrage die ik gegeven heb met @HCStealth aan de vorige remasters.@Head_Cannon heeft de Torch gedragen om S3K te kunnen voltooien en ik kan niet wachten om de resultaten te zien.
Vanaf 23 juni is de bundel verkrijgbaar voor onder andere de Nintendo Switch.
Rennen jullie naar de winkel op 23 juni voor dit Sonic-spel of wachten jullie op Sonic Frontiers? Laat het weten in de comments!
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!