Live A Live deed bij zijn aankondiging maar een belletje rinkelen bij een paar westerlingen, de SNES-game kwam immers nooit eerder uit in het Westen. De remake wordt onze eerste aanraking met de Japanse RPG-klassieker. De Japanse publicatie Famitsu hield een interview met de originele regisseur van de game.
Takashi Tokita was 28 jaar geleden de regisseur van Live A Live en is ook weer betrokken bij deze remake. Ter gelegenheid van de aankondiging van de game sprak Famitsu met hem. Nintendoeverything.com wist de Japanse teksten naar het Engels te vertalen. In het interview legt Tokita uit hoe de remake er eindelijk van kwam en hoe de keuze voor een HD-2D artstyle gemaakt werd. Let op: onderstaande is dus een vertaling van een vertaling, er kunnen nuances zijn weggevallen.
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
11 apr 22 om 11:33
#4439
3176 XP | 469 comments
Deze game staat hoog op mijn lijstje voor dit jaar. Een blind dag één aankoop. De HD-2D games hebben mij tot nu toe niet teleurgesteld. Waarschijnlijk ook deels door nostalgische redenen .
11 apr 22 om 14:30
#4441
2655 XP | 485 comments
Komt deze game niet 22 juli uit i.p.v juni?
Hoe dan ook, ik ga deze game zeker halen! Maar met Fire Emblem Warriors en Monster Hunter Rise Sunbreak eind juni, en dan mogelijk Splatoon 3 in juli (en niet te vergeten Mario Strikers ook begin juni) wordt het een knetter drukke periode. Dus weet nog niet of ik deze day 1 ga halen Wat een first world problem haha
11 apr 22 om 15:51
#4442
4694 XP | 668 comments
Nou we zijn lekker bezig de laatste tijd, eerst Mink met het Fire Emblem Three Hopes-artikel en nu ga ook ik de mist in met juni-juli... Ik denk dat we een weekje terug naar de kleuterschool gaan met zijn allen