De release van The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom komt steeds dichterbij. Nintendo heeft hiervoor een speciale “Ask the Developers” interview gepubliceerd met wat meer inside info over wat we kunnen verwachten.
Het interview bestaat uit een grote variatie aan onderwerpen. Het gaat onder andere over hoe Breath of the Wild gemaakt is: Van het bouwproces tot de kleinste details van de titel. Een ding sprong echter uit het interview. De nadruk werd gelegd op handen, dit wordt ook beschreven als hoofdthema van Tears of the Kingdom.
Wanneer er gevraagd wordt om Link’s fysieke veranderingen in de titel, legt producent Eiji Aonuma de nadruk op het belang van handen. We hebben al kennis gemaakt met Link’s speciale arm sinds de eerste trailer. Later hebben we geleerd dat de arm een belangrijke sheikah-slate rol gaat spelen in Totk. Deze nadruk werd nog verder verhoord door Tears of the Kingdom’s director Hidemaro Fujibayashi. Hij zegt het volgende: (vertaald)
Spellen in The Legend of Zelda series combineren alle elementen van gameplay, mechanics en het verhaal in een spel. In deze titel hebben we voor handen als hoofdthema gekozen om alles samen te weven. Bijvoorbeeld: Link die krachten gebruikt vanuit zijn arm om puzzels op te lossen. Wij hebben deze symbolen ook in de mechanics van het spel gestopt. Zo zijn er scènes waarin een hand de speciale deuren openen. Het hand thema duikt ook hier en daar op naarmate je verder komt in het verhaal.
Log in of maak een account aan om een reactie te plaatsen!
10 mei 23 om 19:23
#9824
8 comments
Nu denkt iedereen dat Ganondorf de schurk weer wordt van deze game, maar met deze nieuwe informatie kan ik concluderen dat het niet zo is.Het is natuurlijk Handige Harry.
13 mei 23 om 13:24
#9872
467 comments
Heel handig gekozen van Nintendo dat we als spelers onze handige handjes moet gebruiken om handige voertuigen samen te stellen met Link die een probleem heeft met één van zijn armen.