Super Mario Bros. Wonder Direct [Opname]

  • Livestream

  • 31 aug 23 om 16:00

  • Erik

  • 6

Op 31 augustus om 16:00 uur zendt Nintendo de Super Mario Bros. Wonder Direct uit. Bekijk in dit bericht de livestream.

De Direct bevat volgens Nintendo ongeveer “vijftien minuten aan nieuwe info” over dit aankomende platformspel.

Naderhand lees je al het nieuws dat er uit voortvloeit op N1-UP.

Nintendo kondigde de Direct aan op 29 augustus. De stream is ook te bekijken via het YouTube-kanaal van Nintendo.

Super Mario Bros. Wonder is vanaf 20 oktober 2023 verkrijgbaar voor de Nintendo Switch.

Zit jij er klaar voor om 16:00 uur? Heb je er zin in? laat het weten in de reacties. Tot vanmiddag!

Like dit bericht:

Over Erik

Erik is onze hoofdredacteur. Sinds 2010 schrijft hij over videospelletjes, en hij doet dit al meer dan tien jaar voor N1-UP. Pokémon Yellow was de reden dat hij verslingerd raakte aan games - en die droom om Pokémon Meester te worden, ebde nooit meer weg. Erik krijgt nog steeds kippenvel als hij aan die E3 2016-trailer van The Legend of Zelda: Breath of the Wild denkt.

Lees meer over Erik

Recente artikelen

Wat speel je dit weekend? [18 mei] 

1

Special Wat speel je dit weekend? [18 mei] 

18-05-2024

2

Erik

sonic superstars main

3

Nieuws Hoofd van Sonic Team ziet geen toekomst meer in pixel art

31-08-2023

3

Martijn

Sophia the Traveler Nintendo Switch game header

0

Hands-on Sophia the Traveler - Waar is Wally, maar dan anders

31-08-2023

2

Kitty

Discussieer met ons mee! 6

reporterdavid

31 aug 23 om 11:13

#11235‍

1196 XP | 238 comments

Hopelijk met Charles Martinet in de video

Yosher

31 aug 23 om 17:08

#11239‍

5950 XP | 1102 comments

Is Yoshi eindelijk eens op zichzelf speelbaar in een 2D Mario game, is hij een easy mode personage....

Game ziet er leuk uit maar mijn hype voor deze game is hierdoor toch wel redelijk veel naar beneden gekelderd. Nu weet ik dus niet of ik Yoshi wil gebruiken in deze game door deze onzin. Ze hebben de badges geïntroduceerd, dan zou je zeggen dat ze de game daarmee makkelijker maken voor degenen die dat willen. Maar nee, geforceerde easy mode als je een bepaald personage wilt gebruiken. Bah.

Paul

31 aug 23 om 18:20

#11243‍

3804 XP | 659 comments

Ik vond het eerst wel mooi maar toen realiseerde ik me dat Yoshi fans inderdaad geforceerd op easy mode mogen spelen als ze met hun favoriete personage willen spelen. Ik heb het met je te doen. 

Martijn

31 aug 23 om 19:04

#11245‍

3604 XP | 417 comments

Toen ik dat zag, zakte mijn enthousiasme ook even een beetje in. Ik zie Yoshi nog steeds het liefst als Mario's rijdier. Is 'ie nu onkwetsbaar als je hem kiest. Flauw om de uitdaging in het spel weer eens onderuit te halen. Mag hopen dat het niet weer veel te makkelijk wordt allemaal. Ik wil in ieder geval niet als Yoshi of Nabbit spelen nu. Dat kon echt wel op een betere manier, want als je alleen speelt kom je dus ook geen Yoshi's meer tegen nu? Dat was voorheen dan al leuker...

Verder nog steeds wel positief en alles, al dacht ik nu weer meer terug aan de New Super Mario Bros-spellen. Is er eigenlijk wel zoveel veranderd of valt dat eigenlijk best wel mee? Lijkt me nog steeds een erg toffe game, maar ik was na de onthulling enthousiaster, vreemd genoeg. Ah, verder gewoon wel veel zin in deze game!

Robin

1 sep 23 om 15:34

#11252‍

3199 XP | 472 comments

Ik vind het eerder apart dat mensen boos zijn dat er makkelijke personages tussen zitten. That said, als ze hadden gezegd dat je dit zelf kon instellen was dat altijd beter geweest, maar ik vind het alleen maar goed

rob1N

1 sep 23 om 10:16

#11247‍

5441 XP | 1048 comments

Gelukkig heeft Flower Kingdom nieuwe gebieden t.o.v. het uitgekauwde Mushroom Kingdom xD"verken grotten en een onderwaterwereld""er is ook een dorre woestijn met wit zand zo ver het oog reikt!""een eigenaardig woud vol reusachtige paddenstoelen!""een bloedhete wereld vol gesmolten magma en meer!"

Toegegeven, het ziet er we een stuk beter uit dan de NEW series. De nieuwe power-ups overtuigen mij echter niet om dit spel te spelen. Ook het hele makkelijker makende online systeem nodigt me niet uit. Ik kan hier gewoon niet enthousiast van worden. Doe mij maar een nieuwe 3D Mario.